Før dit barn skifter til Virupskolen

Overvejer du, om dit barn skal skifte til Virupskolen? Du er altid meget velkommen til at aftale et møde med os.

Hvis du bor i Virupskolens skoledistrikt, kan du altid indskrive dit barn på Virupskolen. Du kan læse mere om skoledistrikt på aarhus.dk/skoleskift.

I bor i skoledistriktet

Du kan søge optagelse på Virupskolen via det ansøgningsskema, som du henter på aarhus.dk/skoleskift.

Udfyld skemaet og send det til vir@mbu.aarhus.dk.

Når vi modtager skemaet, kontakter vi dig og laver praktiske aftaler for skoleskiftet.

I bor ikke i skoledistriktet

Det kan sagtens være, at dit barn kan blive elev på Virupskolen, selvom at I ikke bor i skoledistriktet. Optagelse forudsætter at der er en ledig plads i en klasse på den årgang, dit barn skal gå, og at et skifte skole, er det rigtige valg for dit barn. Det afklarer vi sammen, og vi er også altid i dialog med afgivende skole.

Overvejer du skoleskift er du altid velkommen til at kontakte os på 8713 9930 eller på vir@mbu.aarhus.dk.